Kompleksowa organizacja ślubu i wesela

Zakres pracy przy kompleksowej organizacji

  1. Opracowanie tematu / koloru przewodniego uroczystości
  2. Opracowanie szkicu harmonogramu uroczystości ślubu oraz przyjęcia weselnego
  3. Przedstawienie listy dokumentów, niezbędnych do zawarcia ślubu – wskazówki dotyczące terminów składania dokumentów, ewentualnych tłumaczeń wybranych dokumentów, itd.
  4. Organizacja przysięgłego tłumacza języka angielskiego na ceremonie zaślubin (ślub cywilny, ślub kościelny lub ślub humanistyczny w zależności od okoliczności),
  5. Przedstawienie propozycji miejsc umożliwiających organizację ceremonii ślubu
  6. Organizacja namiotu/altanki do ślubu w plenerze
  7. Przedstawienie propozycji miejsc umożliwiających organizację przyjęcia weselnego
  8. Organizacja namiotu na wesele w plenerze
  9. Organizacja i weryfikacja menu weselnego pod kątem optymalnej ilości oraz sposobu i godzin serwowania,
  10. Prowadzenie ustaleń dotyczących menu na poprawiny
  11. Wyliczenie i organizacja napojów alkoholowych: wesele oraz poprawiny
  12. Organizacja open baru
  13. Organizacja tortu weselnego
  14. Organizacja atrakcji gastronomicznych – wiejski stół, candy bar, fontanna czekolady
  15. Zaproponowanie optymalnego ustawienia sali balowej i innych sal na przyjęcie weselne, a także ustawienie do ślubu cywilnego/kościelnego/humanistycznego w plenerze/zamku/kościele w zależności od okoliczności; w tym, ustawienia stołów, krzeseł, bufetów, parkietu, kącików wypoczynkowych, stołu z księgą gości i innych
  16. Organizacja atrakcji na przyjęcie weselne – kącik foto z aparatami polaroid/foto budka/puszczanie lampionów/fajerwerki itp.
  17. Organizacja podziękowań dla rodziców
  18. Organizacja upominków i podziękowań dla gości
  19. Organizacja aranżacji kwiatowej i dekoracji miejsca ślubu
  20. Organizacja aranżacji kwiatowej i dekoracji miejsca wesela i pleneru
  21. Organizacja architektonicznego oświetlenia
  22. Organizacja zaproszeń ślubnych, ewentualnie „save the date”
  23. Organizacja papeterii ślubnej (agenda uroczystości, winietki, tablica gości z planem stołów, numery stołów, karty menu, cardbox, księga gości) zgodnej z tematem przewodnim uroczystości
  24. Organizacja profesjonalnego reportażu fotograficznego, sesji artystycznej, plenerowej
  25. Organizacja profesjonalnego reportażu video, sesji artystycznej, plenerowej
  26. Pomoc w doborze odpowiednich strojów ślubnych, zarówno dla Pani Młodej jak i Pana Młodego
  27. Pomoc w doborze strojów na druhen, świadków
  28. Organizacja fryzury ślubnej próbnej i finałowej
  29. Organizacja makijażu ślubnego próbnego i finałowego
  30. Aranżacja oprawy muzycznej ceremonii zaślubin
  31. Organizacja oprawy muzycznej przyjęcia weselnego: zespół muzyczny, DJ
  32. Organizacja konferansjera na przyjęcie weselne
  33. Organizacja animatorek dla dzieci
  34. Organizacja indywidualnych lekcji tańca
  35. Zapewnienie transferów dla gości z hotelu oraz na miejsce ceremonii ślubu i przyjęcia weselnego oraz busów odwożących gości po przyjęciu
  36. Organizacja zakwaterowania dla gości i Pary Młodej
  37. Koordynacja zakwaterowania dla gości i Pary Młodej
  38. Organizacja poprawin
  39. Przygotowanie szacunkowego budżetu uroczystości ślubnej oraz dopilnowanie terminów wszelkich płatności
  40. Sporządzenie scenariusza uroczystości ślubu i wesela
  41. Koordynacja uroczystości ślubu i wesela przez konsultanta
  42. Ostateczne rozliczenie z podwykonawcami