01.09.2016
Marlena Popis
718 wyświetleń

Gdy zaczęłam pracę jako konsultantka ślubna i ktoś pytał mnie, co robię w życiu, na moją odpowiedź często słyszałam (głównie wśród dziewczyn, ale zdarzali się i panowie) „ Ojej, jak fajnie. To tak jak Jennifer  Lopez w Powiedz tak ”. Po którymś kolejnym razie postanowiłam  wreszcie obejrzeć ten film J.
Już pierwsze minuty dały mi odpowiedź – „Tak, moja praca to dokładnie to, co robi Jennifer Lopez w Powiedz tak”.

Wedding planner to osoba, w której odnajdziecie wsparcie, która pomoże wam ominąć wiele pułapek czyhających w trakcie przygotowywania tego wyjątkowego dnia w życiu. Konsultant ślubny to synonim reżysera, który zadba o to, by wasz ślub i wesele były perfekcyjnie zorganizowane i skoordynowane, byście w przyszłości mogli odtwarzać te dni niczym sceny z ulubionego filmu.

Tak jak na planie filmowym, tak i w życiu wedding planner nie działa w pojedynkę. Przy organizacji wesela współpracuje ze sprawdzonymi firmami, których ceny usług odpowiadają budżetowi, jaki młoda para chce przeznaczyć na wesele. Dzięki swojemu doświadczeniu może zaproponować innowacyjne rozwiązania, a także odradzić te ryzykowne. Przez okres przygotowania do wesela staje się „przyjacielem”, który słucha i doradza.

Bardzo ważnym elementem w mojej pracy jest rozmowa z wami. Poznanie gustu przyszłych małżonków, ich preferencji i oczekiwań jest kluczowe w tej roli. Pierwsze spotkania poświęcone są na przedstawieniu licznych propozycji i odnalezienie tego szczególnego klimatu, który ma towarzyszyć właśnie waszemu przyjęciu. Nie należy się też obawiać, że zorganizuję je według własnej wizji. Wedding planner realizuje wizję ludzi, którzy mu zaufali i powierzyli skoordynowanie tego wyjątkowego dnia i to do Was zawsze należy ostatnie słowo.

Konsultantka ślubna to profesjonalistka, która pomoże wam w dopracowaniu szczegółów, a tak jak mówi moja babcia  na życie składają się właśnie te najmniejsze. Jestem po to, byście mogli cieszyć się każdą chwilą tego dnia, podczas gdy ja organizuję wszystko w czasie i przestrzeni.

A poniżej kilka konkretnych argumentów za tym, by zatrudnić konsultanta ślubnego.
Konsultant slubny:

  1. Przeanalizuje Wasze pomysły, oczekiwanie i znajdzie najlepsze miejsca i podwykonawców, spełniających te wymagania
    2. Przygotuje szacunkowy budżet, który pozwoli Wam zapobiec zaskoczeniu przy końcowej kwocie. Wskaże przy tym, na których elementach można zaoszczędzić, a w które lepiej jest zainwestować.
    3. Sprawdzi i odpowiednio dostosuje poszczególne umowy, byście uniknęli niezgodności z ustaleniami z podwykonawcami
    4. Porówna cenę co do jakości, a często wynegocjuje zniżki, których sami mogli byście nie uzyskać
    5. Przypilnuje, by wszystkie elementy były wykonane w odpowiednim momencie, by nie zostały one na „ostatnia chwilę”
    6. Przygotuje scenariusz imprezy, którego wszyscy podwykonawcy będą się trzymać
    7. W dniu wesela będzie obecny na sali, ułoży winietki na stołach, upominki dla gości itp., byście Wy nie musieli tam jechać
    8. W trakcie ślubu pomoże w zarzadzaniu gośćmi – gdzie stoi autobus; gdzie czekamy na Parę Młodą; którędy wchodzimy do sali;
    9. W trakcie przyjęcia weselnego jest z Wami, pilnuje, by podwykonawcy trzymali się założonego scenariusza, a w razie zmian, jest pierwszą i jedyną osobą, do której się zwracacie. Jest zawsze przy Was chętny do pomocy i rady.
    10. I przede wszystkim, odciąża Was czasowo, stresowo i niejednokrotnie finansowo.

Komentarze

komentarzy

Plakat
Marlena Popis